Reisorganisaties & touroperators

Rondleidingen & audiotour

Tijdens een rondleiding in het Louwman Museum nemen onze ervaren gidsen je mee door de rijke collectie iconen uit de geschiedenis van de mobiliteit, waar het Louwman Museum vol van is. De tour duurt een uur en er kan een keuze gemaakt worden uit één van onze drie verschillende types rondleidingen.

De rondleiding is mogelijk met maximaal 15 personen per gids. De rondleiding kan gegeven worden in het Nederlands, Engels, Duits of Frans.

Reserveringen voor rondleidingen dienen uiterlijk twee weken voorafgaand aan het bezoek aangevraagd te worden. Een eigen gids of begeleider meenemen kan ook, gelieve dit voorafgaand aan het bezoek aan ons door te geven.

Een audiotour is bij de entreeprijs inbegrepen. De tour kun je downloaden via de app izi.travel. de audiotour is beschikbaar in het Nederlands, Engels, Duits, Russisch, Japans en Chinees.

Eten & drinken

Het sfeervolle restaurant van het museum, het Museumplein, kenmerkt zich door het hoge plafond en de historische winkels met karakteristieke gevels.

De maximale capaciteit voor groepen is doordeweeks zestig personen en in het weekend vijftig personen. Het Museumplein is geschikt voor een ontvangst, lunch of een borrel.

Neem contact met ons op voor de speciale arrangementen voor reisorganisaties & touroperators.

Parkeren touringcars

Er zijn gratis parkeerplaatsen voor touringcars naast het Louwman Museum. Touringcars kunnen parkeren op de aangewezen parkeerplaatsen op het terrein van het Louwman Museum.

Contact

Voor reserveringen of meer informatie over alle mogelijkheden kun je contact opnemen met tours@louwmanmuseum.nl of +31-(0)70 304 7373

Betaling met een voucher is mogelijk, we bespreken graag de mogelijkheden.

Meer informatie over Den Haag voor reisorganisaties en touroperators.

Rondleiding aanvragen

  • :
  • Als je de aanvraag verstuurt ga je akkoord met onze privacyverklaring. De door jou verstrekte gegevens worden uitsluitend gebruikt voor het door jou gevraagde contact of de door jou gevraagde informatie. Wanneer wij telefonisch contact met je opnemen kan dit gesprek worden opgenomen voor kwaliteitsverbeteringsdoeleinden.